Majowe Tu &Teraz

tu i teraz

Po kilku dniach zastanawiania się doszłam do wniosku, że będę wam dodawała tygodniówki oraz Tu & Teraz.

Co to tygodniówki ?

Tak, więc co tydzień będę wam dostarczać, nie tyle jak mija mi dany tydzień,  (chociaż to też w pewnym stopniu się znajdzie), ale raczej będę wam fajne miejsca, w których byłam, będę polecać wam muzykę, którą aktualnie słucham, jakie oglądam filmy, po jakie książki sięgam, mogłabym tak w nieskończoność wymieniać, ale sami się przekonacie co będę zamieszczać.

Ale dzisiaj nie o tym jest wpis, jak można się domyślać będę na koniec tygodnia wam coś takiego dodawała i wolałam przed dodaniem tego o czymś takim powiedzieć, bo od dłuższego czasu za mną ta myśl chodzi. Pewnie to zasługa niesamowitego bloga, worqshop, gdzie jego autorka, Kasia natchnęła mnie do stworzenia czegoś tak fajnego, gdzie mogę w pewnym stopniu wyrazić siebie.

Tu & Teraz

Tak jak pisałam na początku również będę wam zamieszczać Tu & Teraz gdzie będę umieszczała swoje odczucia, w sumie sami zobaczycie jak to wygląda, bo niestety nie umiem tego tak pięknie wyjaśnić jak to ma wyglądać. Tak jak tygodniówkę będę dodawać, co tydzień to tak Tu & Teraz będę dostarczać wam tak dwa razy w ciągu miesiąca, bądź raz, ale zobaczymy jak to będzie.

Mam nadzieję, że spodoba się wam taka forma dodawania przeze mnie wpisów i z chęcią będziecie to czytać. Tak, więc miłej lektury.

Słucham

Jako zawzięta słuchaczka muzyki rockowej, ( ale i nie tylko takiej), w sumie do tej zawsze lubię wracać, Tak, więc, od dłuższego czasu słucham Bastille, Kaleo oraz Cage the elephant. Polecam gorąco do słuchania takiej muzyki. Nie martwcie się nie jest to taki typowy rock/ metal, są to raczej zespoły tworzące mniej hardkorową muzykę.

Czuję się

Wypoczęta, dzięki weekendowi majowemu mogłam w końcu wypocząć. Mogłam poświęcić się temu, co lubię najbardziej, czyli oglądaniu seriali, filmów, czytaniem książki, stworzenie pięknego bullet journal na maj, o którym już niebawem napiszę wam na blogu.

Chciałabym

Co ja chciałabym? Poukładać wszystkie swoje sprawy, a niestety trochę się ich nazbierało. Niestety większość są to prywatne sprawy i zbytnio nie chciałabym na ich temat pisać. Ale moim priorytetem jest na pewno zdrowie i muszę pochodzić jeszcze pewnie trochę po tych całych lekarzach. Co już powoli mnie wykańcza. Mimo, że się uczę to jest ciężko pogodzić te kilka rzeczy i żeby w końcu był spokój.

Potrzebuję

Ciszy, takiego totalnego wyciszenia się, abym nie musiała niczym się denerwować. Najchętniej bym gdzieś wyjechała gdzieś z dala od ludzi i nie myślała o niczym. O jeju, jakie to piękne by było.

Cieszę się

Hm? Z czego ja się cieszę? Na pewno, że majówka minęła mi fajnie, ale nie tak jak bym chciała. Niestety Marcin mój musiał pracować, ale w wolnych chwilach się spotykaliśmy i dość ciekawie spędzaliśmy czas. Mimo, że nie zwiedziliśmy fajnych miejsc, bo pogoda nie pozwoliła to uważam, że intensywnie minął ten weekend. W sumie w końcu mogłam odpocząć i nic nie robić.

Uczę się

Na pewno do szkoły, bo same oceny się nie zrobią. Ale nie tylko tego się uczę. Każdy dzień życia to nauka i każdego dnia czegoś nowego się człowiek uczy. Jeśli ktoś tak jak ja poszukuje swojego zainteresowania to też musi się uczyć, bo musi zdobyć doświadczenie. Ale jak na razie staram rozwijać swoją pasję rysowania, ale jak na razie wychodzi mi to niezbyt ciekawie, ale sami możecie stwierdzić czy aż tak jest fatalnie zaglądając na mojego instagrama.

Czytam

Tak, więc do szkoły czytam zeszyty gdzie muszę się uczyć anatomicznych rzeczy, ale i nie tylko to czytam. Od kilku dni w miarę możliwości sięgam po „Pamiętnik” Nicholas Sparks i szczerze jestem zaintrygowana tą książką. Ale puki nie przeczytam to nic nie mówię.

DSC_0106Oglądam

Najczęściej to  filmiki na yt. W sumie wpadłam na kolejny mam nadzieję, że fajny pomysł na wpis. Zrobię share week odnośnie moich ulubionych blogerów oraz ytuberów, których uwielbiam oglądać jak i czytać. Co wy na to? Ale puki miałam czas oglądałam serial Prison Break 5 sezon i już niebawem pojawi się wpis odnośnie jego, bo ten serial jest świetny, w sumie jak zawsze.

Pracuję nad

Samą sobą, abym sama sobie się podobała. Wiem dziwnie to brzmi, ale na pewno wiecie, o co mi chodzi. Tak, więc muszę się zmienić a raczej mój charakter, bo ranie nim swoich bliskich.

Mam nadzieję, że podoba wam się mój nowy pomysł, który chcę wcielić w życie i dodawać od czasu do czasu dla was, jak wspomniałam w sumie wyżej. Jeśli ulegnie coś zmianie to oczywiście będzie od razu zamieszczane Tu & teraz. Tak, więc wyczekujcie nowych wpis na bloga, bo szykuje się tutaj mała rewolucja.

,
6 comments on “Majowe Tu &Teraz
  1. Trochę zazdroszczę Ci, ze udało Ci się odpocząć. Ja sama czasami mam tak, ze mimo dnia wolnego nie umiem się porządnie zrelaksować. Zawsze jest coś do zrobienia czy do załatwienia. Muszę nad tym relaksem popracować. I trzymam kciuki za Twoje zdrowie. Jeszcze 2 lata temu miałam ogromne problemy z kręgosłupem i zatokami, wiec doskonale rozumiem jak to wyglada i jak wysysa z człowieka resztki sił. Pozdrawiam serdecznie!

    • Uwierz mi mam tak często, że nie potrafię nawet na wolne odpocząć ale chociaż raz mi od życia się należy. To nie jest takie trudne jakby się mogło wydawać. Serdecznie dziękuję, też mam nadzieję, że w końcu będzie dobrze i cieszę się, że u ciebie jest już ze zdrowiem dobrze, bo jakby nie patrzeć zdrowie jest najważniejsze.

  2. Zaciekawiłaś mnie. ;)
    Też muszę się wybrać do lekarza znowu… Nie uśmiecha mi się. A co do ,,Pamiętnika” Sparksa to chciałam ostatnio upolować na promocji w Biedronce, ale już siostra nie znalazła… A film był naprawdę super.

    • Mam nadzieję, że nic poważnego się nie dzieje u ciebie ze zdrowiem. Wiem, że jest to męczące te bieganie po lekarzach, ale niestety co zrobić :).
      Ja to nawet filmu nie oglądałam, puki co wolę przeczytać książkę a potem film.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>